The Witcher 3 ساخته می شود
king of the games

just games

طبق اطلاعات و مصاحبه ای که درسایت رسمی بازی The Witcherقرار گرفته ساخت سومین شماره از این سری تایید شده است.

حتی استودیوی Projekt RED سازنده ی بازی نیز در حال استخدام کارمند است که به وضوح نشان می دهد این استودیو می خواهد شماره ی سوم بازی The Witcher را نیز بسازد.

در مصاحبه ی Jan Bartkowicz نویسنده ی بازی که در سایت The-Witcher.de قرار گرفته ساخت The Witcher 3 تایید شده است. او در جواب یکی از سوالات گفته است:

ldquo;من فکر می کنم اشتباه اصلی که برخی از مردم در مورد بازی دارند حس و تصور کلی آن ها از بازی است. شماره ی اول The Witcher فقط یک بازی تنها و مستقل از قسمت دوم به حساب می آمد در حالی که The Witcher 2 به عنوان بخشی از یک سه گانه پایان کاملا بازی داشت و فضای زیادی را برای ادامه دادن داستان در شماره ی سوم باقی گذاشت. به عنوام مثال برای مقایسه شما فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریای کارائیب) را در نظر بگیرید که داستان قسمت اول آن هیچ ربطی به قسمت های دیگر نداشت و پایان آن کامل و غیر قابل تغییر بود اما وقتی فکر می کنید می بینید که این فیلم باید بخشی از یک سه گانه می بود. اشتباه بسیاری از بازی کننده ها هم همین است چون با این که The Witcher 1 پایان نسبتا ناقصی داشت اما باید دانست که پایان The Witcher 2 شروعی برای حوادث بسیار بزرگ تر است.rdquo;

سایت EMGN برای مطمئن شدن از صحت این خبر موضوع را با Projekt RED در میان گذاشته و منتظر جواب است.



منبع:
http://kingofthegames.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,ساعت 14:26 توسط lord of the games|


كد قالب جدید قالب های پیچك